marți, 21 aprilie 2009

De ce acrisoara?

Sub acest nick sunt cunoscuta peste tot in lumea netului.... si nu putini sunt cei care ma intreaba "de ce acrisoara ?"
Imi place cum suna cuvantul, imi aminteste de mirosul parfumat al lamailor si al gustului de limonada rece, cu gust acrisor.
Pentru mine acrisor inseamna, buna dispozitie, revigorare si putina ironie.... ce ar fi viata daca am nu am sti sa fim din cand in cand putin cinici, am rezista la toate "loviturile"?
Cine ar vrea sa elimine gustul acrisor ? Sa ramana saratul, amarul si dulcele... cand acrisorul vine in complectare la oricare din ele...

Un comentariu:

  1. ce interesant...in curand acest brand "acrisoara" va deveni un nume cunoscut nu numai in lumea netului...ci si pe plan national sau chiar mondial:)))...o sa-l auzim pe Base' in discursurile sale "Si multumesc Acrisoarei pt ca mi-a redat buna dispozitie...haha..Sa traiti bine !:))

    RăspundețiȘtergere